Fredag

Goddagens! Jag har nyss kommit hem från en powerwalk i det fina vädret! Eller ja... det var fint väder fram tills jag kom hem iaf. Ibland får man ha flyt också :) Jag måste bara säga hur mycket jag tycker om det här området! Det finns asfalterade och upplysta motionsspår som går genom skogen överallt! Trots det har jag nära till både buss och pendeltåg så jag kan åka i princip var som helst. Det känns lugnt och fridfullt trots att jag bara har 2 mil in till Stockholms centrum.
En hackspett jag såg på promenaden :) Den satt i ett träd 3-4m från motionsslingan, 1m ovanför marken, men hann flyga iväg till ett annat träd längre bort innan jag fått fram mobilen... x)
 
Nu ska jag börja skriva på en inlämningsuppgift så jag slipper en av tentafrågorna i Företagsekonomin, och sen ska jag genomföra ännu ett träningspass. HurtSandra är igång igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0