Den spännande uppföljningen...

Förstår att ni är väldigt nyfikna på Misse! (Eller inte.)(Men jag tänker berätta ändå.) Hon har fått ha tratten på sig sen vi kom hem från veterinären igår bara för säkerhets skull. Jag tycker inte om att lämna henne ensam hemma med den på då det är stor risk att hon fastnar, men vad har man för val? Det är inte så att jag kan stanna hemma från skolan för att sitta och titta så hon inte fastnar i nåt ;) Hon är fortfarande väldigt svullen runt snittet, men såret ser ganska fint ut. Jag håller tummarna för att vi slipper ett nytt snitt, men samtidigt vill jag inte hoppas på för mycket. 9.15 imorgon får vi domen ;) Vem behöver hoppa fallskärm? Skaffa en sjuk katt och du får all spänning du behöver + lite till... Hugaligen!
 
Jag var iaf ut och red Freja ikväll! Det blev en barbackatur ute i mörkret. Mysigt! Vi började trava längs en grusväg, men eftersom den var så kort blev det långtråkigt att trava fram och tillbaka (den enda ridvägen jag kan är i skogen, och där är det ju dyngsurt nu) så vi tog några galopper innan vi gick tillbaka till stallet och red en stund på ridplan. Mjuk och fin Frejsa, det gillas!
Öppna med lite väl mycket tvärning ;) Dafna tog kort på oss när hon följde med till stallet för 1,5 vecka sen :)
 

Nu ska jag fixa det sista på inlämningsuppgifterna i ekonomi innan familjen kommer! De borde komma när som helst, och stannar till på söndag. Trevligt värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0