Ändrade planer

Det blev en spontantur till Skärholmen idag. Hade precis satt mig och skulle börja med ekonomin så undrade Daniel om jag kunde ställa upp och skjutsa honom dit. Han hade köpt en stooor tv som han inte kunde få hem, haha!
 
Tycker så synd om de som jobbar på Expert idag. De öppnade 11, och när vi kom dit vid halv 5 hade de inte hunnit äta nånting alls på hela dagen! Nog för att 5,5 timmar utan mat brukar gå ganska bra, men inte när man jobbar... Hursomhelst var det roligt att få komma iväg och göra nåt :) Nu väntar middagen, och SEN ska jag börja med ekonomin. Eller träna. Eller båda. Jag säger som min gamla mattelärare; jag har ju hela helgen på mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0