Safety first

God morgon alla tappra riddare!
 
Här sitter jag ställklädd. Och med hjälm på huvudet. I köket. Det är precis som när man var liten och precis börjat rida! Kommer ni ihåg? Man tog på sig hjälmen hemma i hallen samtidigt som gummistövlarna (om man inte hunnit uppgradera sig till riktiga ridskor än). Det var tider det! Jag cyklade genom Bjästa med ridhjälmen nedtryckt över skallen och kunde för mitt liv inte förstå vad alla tittade så konstigt på? Har de aldrig sett en hästtjej på väg till stallet eller?! Och så cyklade jag vidare. Precis som varje vecka.
 
Idag är det gemensam uteritt för alla i stallet. Synd att det regnar... Men jag är väl inte gjord av socker heller! (Även fast det kanske ser ut så, tihihihi..) Ha en bra dag, bästa ni! 

Kommentarer
Postat av: Ida

hah så gjorde jag också, tog på mig hjälmen hemma, och då åkte jag ju ändå bil till stallet, haha!

ps.jag ville faktiskt ha recept på banankakan, har bara inte varit inne här så jag anmäler mig i efterhand=tur att du la ut den ändå, haha sdlhsdhgis

Svar: Jag undrar vad det var med oss hästtjejer på den tiden egentligen... Jag köpte en ny hjälm när vi skulle åka hem från Stockholm en gång (2004 tror jag?), och satt med den på huvudet HELA vägen hem. Väldigt normalt ;)
Åh, det finns hopp för mänskligheten! :D Nä men prova den som sagt, den är ju inte så söt och smakar mycket banan men är ju nyttig så man får äta med gott samvete :)
Sandra Damgren

2012-10-15 @ 12:45:24
URL: http://idabn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0