New in

Nya kurser = ny kurslitteratur = synd om bankkontot. Men den här gången hade jag tur och fick tag i en begagnad bok för bara 250kr (skulle kosta ungefär det dubbla annars)! Tur man har Ingrid som fixar ;)

Förra gången jag hade feber var precis i början av programmeringskursen, och då vaknade jag mitt i natten och yrade i programmeringskod. Kommer ihåg att jag drömde om en uppgift och sedan vaknade och började förklara för mig själv hur jag skulle lösa den, haha! Hoppas jag slipper det den här gången, jag har ingen större lust att drömma om den binära talbasen, det blir nog lite långrandigt i längden... (Det är ju datorns sätt att "kommunicera", dvs 1:or och 0:or.) Nä, fram med böckerna och börja aktivera min redan något för varma hjärna så jag får gå och lägga mig nån gång!

Nyboken:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0