My cup of tea

Skrev tenta i företagsekonomi idag. Tror att det gick hyfsat men vågar inte skriva det för då lär jag väl ha fått minuspoäng på varenda fråga. (Kunde man få minus förresten...? Då är jag körd!) Men nu är det över. För att fira att en tenta är klar gick jag ut och sprang intervaller. (Ni som inte redan börjat oroa er över min mentala hälsa, det är dags nu...) Sprang 5 vändor i backen, och det gick betydligt mycket lättare den här gången än sist jag var ut! Wiiieee! :)
 
Nu sitter jag här nyduschad med BoT på knäna och en kopp te i handen. Och inte vilken kopp te som helst. MIN kopp te! Tänka sig, här sitter jag och tittar på 3-åriga Sandra medan jag väntar på att vattnet ska svalna... Jag har varit söt en gång i tiden jag också :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0