Lördag

God morgon undersåtar!
 
Idag är jag en vuxenpoängssamlare. Löper mellan tvättstugan och lägenheten, där jag storstädar. Har inte ens hunnit borsta tänderna än. *LiViNg On ThE eDgE*
När allt detta är klart åker jag ut och rider Freja. Fick byta dag även i helgen då Jonna är bortrest. Vilken tur att jag är så snäll att jag ställer upp och åker och rider på höstens hittills FINASTE dag!! Tänkte faktiskt ta sadeln idag (har blivit alldeles för lat för att sadla nu på slutet, haha...) och rida bort till flygfältet igen. Antingen hittar vi någon ny väg eller så tränar vi dressyr på fältet. Blir kanon oavsett.
 
Sen, mina vänner, ska jag åka ända till Lidl och handla! Har ni hört på maken!! "Mhm, det är bra att du använd bilN så n' int ba stå å rost' ihop." -Pappa Conny.
 
MVH hon som har världens mest spännande liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0