❤KTH❤

Så jävla förbannad. Igår fick jag reda på att det går en omtenta i anatomikursen på tisdag. Så jag har nu lagt allt som inte har med anatomi att göra åt sidan. Min lediga helg blev inte så himla ledig den heller. Åkte in till flemingsberg (allt som har med våran klass att göra är ju där borta trots att vi läser i Haninge nu...) för att hämta den gamla tentan och kolla vad jag gjorde fel. Då har de stängt studentexpeditionen helt fram tills på onsdag! De gör det verkligen lätt för sig. Huvudsaken de har sin ledighet så skiter de i studenterna. 2 timmars restid åt helvete. Att de ligger högt rankade bland Sveriges alla högskolor och universitet är ett jävla mirakel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0