Saker som gör mig störd(are)

Idag har varit en dag när verkligen ingenting varit bra. 
 
  • Grannen tyckte att det var en ypperlig dag att renovera på. Det låter som att tredje världskriget brutit ut. *Stör mig inte i mitt sökande efter kunskap!*
  • Har haft ett sjukligt sug efter socker hela dagen (har slutat äta socker). Vad pryder bloglovins förstasida om inte en KLADDKAKA??
  • Skulle titta på New Girl medan jag åt middag. När man sett 10 sekunder buffrade den i en minut innan man fick se 10 sekunder till, följt av ytterligare en minuts buffrande osv.
  • Misse har berättat hela sin livshistoria för mig. 50 gånger. 
  • Kom just på att vi inte får använda miniräknare på mattetentan. Nä men det här kommer ju gå jättebra... //Hon som aldrig orkade lära sig gångertabellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0