HELG

Traskade iväg till skolan vid 10.30 idag. Skönt att börja sent! Eller rättare sagt, skönt att strunta totalt i första föreläsningen och ligga kvar i sängen och grisa sig. That's the way to do it! I alla fall, jag gick iväg till skolan och satt mig med programmeringen. Fick hur mycket hjälp som helst av Shachi (en klasskompis), så nu är en milstolpe avklarad i laboration 3. Bara 4 kvar... Fattar ni att killen programmerat sen han var 10 år gammal?! Galet!!
 
Kände på slutet att jag började bli trött, allt han sa åkte in genom ena örat och ut genom andra. Fick skrattanfall för minsta lilla och orkade inte fokusera alls. Räknade lite och kom fram till att jag inte ätit någonting alls på 7 timmar. Oooops... 
 
Skönt att den här veckan äntligen är över, den har inte varit lätt. Bara en vecka kvar, sen är tentaperioden över. Hur jag ska spendera min fredagskväll? Jag ska ge en ledtråd:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0