Härligt, härligt men farligt, farligt

Det absolut värsta jag kan göra är att ta helt ledigt från skolan en dag. Den dagen inser man att man faktiskt har ett liv och att skolan nog kanske inte är så himla rolig ändå. Hur taggad är jag på plugg idag som varit nästan helt ledig från det i två dagar (räknar bort tentan)?!
 
Har gjort upp en deal med mig själv, lunch nu och sedan plugg fram till klockan 15. Då blir det träning (hur jag ska klara av det med den här träningsvärken från igår är en gåta...), middag och sedan ytterligare 2 timmars plugg när allt är färdigt. Sen får jag vara ledig ikväll. Av någon anledning måste jag berätta för mig själv hur länge och med vad jag ska plugga, för annars blir ingenting gjort. Himla konstigt.
Med en vikt på drygt 3kg och ett sidantal på över 1300 är det en viss hatkärlek mellan mig och min bok. Too...much...information...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0