H to the avre

Har fått en dille på havregryn! Precis som när jag var mindre kan jag stå och äta det direkt ut förpackningen. Så min nya grej är havregrynsgröt som den är (dricker inte mjölk). Trodde att det skulle bli torrt och äckligt, men det smakar mycket mer havregryn än om man äter det med mjölk (drack mjölk förut, haha). Det har blivit min nya drog. Vet inte om det är bra eller dåligt.
 
Hursomhelst, nu ska jag snart bege mig till stallet och rida Frejsan. Det får bli ett riktigt dressyrpass idag. Har funderat ut några evighetsövningar vi kan träna på tills allt känns bra (och båda är så trötta att det droppar svett, hehehe). Ska börja kräva lite böjning och början till formarbete i galoppen. Spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0