Allt och inget

Blev precis klar med att jag skulle göra idag. Först red jag och Freja ut med Gunilla och Leja i nysnön. Freja blir så glad av sällskap och är en helt annan häst att rida då jämfört med när vi rider ut själva. Hon taktar, tar bettet, försöker hela tiden småöka och idag drog hon till och med en gång, haha! Men det tycker jag bara är roligt, det är ju ett bevis på att hon tycker det är kul. Det finns några gärden vid flygfältet (skrittavstånd från stallet) vi får rida på, så vi red ner där och tog en galopp. Leja drog iväg så att bootsen flög av, Freja var inte långt efter och jag och Gunilla satt med stooora leenden. Tänk att lite snö kan göra både hästar och ryttare så glada :)
 
Därefter var det full fart hem för att ta tag i mitt stora berg av tvätt samtidigt som jag storstädade hela lägenheten. Det är banne mig vuxenpoäng för resten av året! De behövs nog med tanke på hur många jag tappar allt eftersom... Man blir inte äldre än man gör sig :)
 
För att gå från det ena till det femte provade jag en ny frisyr imorse. Vet inte själv vad jag tycker, det ser mest weird ut. Men jag valde mellan att ha den eller att tvätta håret. Och jag hade inte tid att tvätta håret. 
 
Läste just igenom mitt inlägg igen. Det är nog inte så bra att blogga på kvällarna. Tankspridd tjej som vilt plockar ämnen ur luften. HUR kom jag att tänka på min frisyr medan jag skrev om städning? Ingen kommer nog att förstå sig på vad som pågår i mitt huvud. Kanske för att det inte händer nånting alls. Innan jag bygger vidare på det här ämnet eller kommer på ett till är det nog lika bra att jag går och lägger mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0