Planer för dagen

Idag ska jag en sväng till Hööks, Frejas ägare ringde igår och undrade om jag kunde åka och köpa en betesreducerare (munkorg) nu när Freja ska ut på kraftigare bete. Efter låång övertalning gick jag till slut med på det ;)

Det är tyvärr det enda roliga som ska göras idag, resten av dagen ska jag ägna åt plugg - sista tentan på måndag! Sen måste jag städa upp i köket också för känner jag mig själv rätt kommer det inte bli någon mat här annars ;) När Felix är på praktik lagar jag ju bara mat åt mig själv, och när det ser ut som ett bombnedslag i köket orkar jag inte ta tag i det så då går jag hellre hungrig. Men som sagt, dagens to do :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0