Flyttat

Igår flyttade vi nästan alla våra grejer till den nya lägenheten, nu är det bara oss själva och Misse som saknas ;) Köpet är inte helt klart än då vi missat att man måste bli godkänd som medlem först, men förhoppningsvis fixar det sig till veckan.

När vi flyttat våra grejer for vi till Ikea och köpte säng och matgrupp så det är klart. Soffa får vänta tills i höst när jag fått min sommarjobbslön ;) Ikeas släpvagnsparkeringar kunde räknas på en hand och det tycker jag var himla konstigt! Det är ju inte ovanligt att man har släpvagn med sig om man ska köpa stora möbler och inte vill sitta och köra bil från taket som MR Bean... ;)

Idag blir det en sväng till lägenheten igen för att skruva ihop allt, och sen ska jag iväg och rida Freja. Hur jag nu ska orka det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0