Låt mig få presentera...

...Freja! Har varit och provridit ett mysigt nordissto idag :) 14 år gammal och mest westernriden, men jag tycker själv att hon svarade minst lika bra på den engelska typen av ridning. Dessutom har ägaren lagt ner tid på att utbilda henne så hon kan öppnor, slutor, sidepass (som mest liknade skänkelvikning när jag red... Höhö) och enkla byten. Roligt att se att fler tycker de är värda att satsas på!

Så detta är mitt nya "projekt" 2 dagar i veckan :) Först och främst ska vi jobba upp konditionen på henne då hon blivit riden lite sporadiskt nu på slutet, och med bättre kondition kommer magen förhoppningsvis att minska lite i storlek också, haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0