Photoshoot á la Pappa Conny

Pappa följde ju med ut för att fota mig och Victor en dag innan jag åkte ner till Stockholm igen. Tänkte bjuda er på "den nakna sanningen" (dvs. oredigerade bilder) (för att jag inte orkar redigera), samt Pappa Conny-kommentarer och tankar under fotograferingen. Here we go!
Hmm... Mörkt ute... Jag vet! Jag slopar Sandras inställningar och ställer in kameran själv, awsome! (Pappa envisas med att det stavas utan e)
(Efter att ha vridit om till automatinställningen) ...And there was light! Fy fan vad jag är bra!!!
Åh, där kommer de!
Lite närmare...
MEN SPRING SNABBARE DÅ HÄSTFAN!!!
Sådär ja! Mina inställningar ägde ju!
Men vänta... Va?
(Ropar) Sandraaaa! Kom hit och ställ in kameraaan!
Den här bilden blev ju bra! Jag kunde ju till och med använda motljusskyddet, TROTS att det inte är motljus! Ibland är jag allt bra smart!
Och här kommer de igen! Kom igen, spring då!!
Va? Redan förbi? Snabb havremoppe det där! Har de blandat i mobil 8 i havren eller? *Fnissar för sig själv*
Åh, nu kommer de tillbaka! Bäst jag ställer mig bakom trädet så de kommer förbi...
(Ropar) Är du klaaaar snaaaart? Jag fryser!!!
Jag: Hur tänkte du när du visste att du skulle stå ute och fota i -10, men ändå klädde dig på samma sätt som du gör i +10?
Pappa Conny: Men jag trodde ju att det skulle gå snabbt! Nu har vi ju varit ute hur länge som helst! ( =max en timme)


Och det var samtliga bilder från den fotograferingen...

Kommentarer
Postat av: Dafna

Haha, du måste börja fråga proffsen ;)

2012-02-22 @ 20:16:23
Postat av: Sanna

haha grymt kul de, vart iallefall fina bilder:)

har blivit med häst igen!! =D

2012-02-22 @ 21:20:27
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dafna: Ja nästa gång får mamma följa med istället... ;) haha :)



Sanna: Tack! Jag håller dock inte med om att bilderna var så mycket att hurra för ;) Jag såg ju det, vad roligt! :D Ska han stå kvar på solänget eller ska du flytta honom närmare Bjästa? :)

2012-02-24 @ 16:27:01
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

ha ha ha, pappa Conny rules! :-)

2012-02-25 @ 09:16:11
Postat av: Sandra

Jajjemän, och det vet han om! ;)

2012-02-25 @ 16:56:01
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0