Nyfiken i en strut!

Eftersom svärmora håller på att spricka av nyfikenhet får jag väl helt enkelt berätta vad vi gjorde igår... ;) Vi var och tittade på en lägenhet! :) En bostadsrätt i Haninge. Tvåa med balkong som var jättefräsch för sitt pris. Men så blev det budgivning lite väl hastigt idag och vi var tvungna att dra oss ur då vi skulle behövt någon dag extra av olika anledningar. Men tydligen stod det mellan oss och en annan så hoppas de ångrar sig ;) Annars får vi leta vidare, vi har ju till september på oss :)

Nu ska jag sätta mig och fixa några filmer så jag kan lägga ut dem på bloggen, ni lär ju märka när det är klart ;)


Kommentarer
Postat av: Anette

Tack Sandra....klart jag blir nyfiken :) Snart ses vi :) Kram <3

2012-02-21 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0