I'm alive!

Tro't eller ej, men jag lever :) Har bara inte haft orken till att blogga då jag inte tycker att det händer nånting som är värt att blogga om, och när det väl händer nåt känns det dumt att gå in och skriva om det för att sedan vara inaktiv i några veckor till...

Hursomhelst, har ju gått i skolan i en månad nu och börjar komma in i studentlivet igen. Kunde varit mer taggad, men just nu vill jag bara ta mig igenom utbildningen så jag kan få ett jobb och börja leva ;) När skolan började hade vi ingen mottagning, utan vi började med föreläsningar på en gång, så det är ingen som helst sammanhållning i klassen. Skittråkigt!

Sen rider jag ju som sagt Freja två gånger i veckan. Har mest blivit dressyr i ridhuset, men nu framöver hoppas jag att vi kan ta oss ut lite oftare :) Har några filmer från både ridning, longering och en snabb rundvandring i den delen av stallet jag brukar vara (det är jättestort, och då jag och Freja bara är i det ena stallet kändes det onödigt att visa det andra stallet också), så hade tänkt ta mig tid att lägga upp det under nästa vecka. Har ju tenta på måndag så hela helgen måste jag ägna åt att lära mig om hela kroppen på cellnivå, och dessutom de latinska namnen på allting. Känns sådär halvroligt... ;)

Menmen, på måndag kväll ska vi iväg och titta på nånting som KAN förändra en del, så får hålla lågan uppe tills dess och hålla tummarna för att det går bra :) Vad det handlar om kan ni få spekulera över medan jag svär över mag- och tarmkanalen. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0