Sick of being sick

Kände mig febrig igår efter stallet. Lite bättre idag men fortfarande lite seg. Detta är alltså TREDJE gången jag har feber på fyra månader. Har jag inte fyllt min kvot snart...? Nog för att det faktiskt är bättre att få det när man är ledig och kan vara hemma än mitt i terminen då man måste släpa sig iväg till skolan trots att man är sjuk, men det känns ändå så onödigt...
 
HURSOMHELST, kom nyss upp igen efter att ha vart ner i tvättstugan. När all tvätt är klar åker jag ner (/upp/bort?) till Haninge centrum och kollar om jag hittar nåt roligt. En julklapp ska jag ha med mig hem iaf, jag ger inte upp förrän jag hittat den! ;)
Jag och Ingrid på Magenta :)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Lite svart att se men ar det trojan jag kopte?

Svar: Jajjemän, det är den! :)
Sandra Damgren

2012-12-17 @ 02:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0