JAG ÄR REDO

Efter att ha sovit 3-3,5 timmar (kunde inte somna...) vaknade jag med ett ryck av väckaren, och det allra första jag tänkte var "3 är 11 binärt". Har nog aldrig varit så här taggad inför en tenta nån gång! Hoppas att mina totalt 30 timmars plugg har gett resultat och att jag och datorn pratar samma språk. (Digitalteknik handlar ju som sagt om datorns sätt att kommunicera och skicka signaler.) Min magkänsla säger att jag inte borde plugga mer, men jag vet inte om jag vågar lyssna på den idag... 
 
Orkar inte ta kort på mig själv så ni får en bild på Svampbob istället. Close enough. 
Då återstår det bara att se om jag har samma facelook efter tentan... Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0