I'm a survivor

Det ser ut som att vi överlevde jordens undergång ändå. Kan tänka mig besvikelsen hos dem som verkligen trodde på det, haha! Hursomhelst ska jag fira vår överlevnad genom att dra med mig min moder till Berta. Det är ju våran jobbarkompis som äger Berta så mamma har hört en del om henne och är nog lite nyfiken :) Ska försöka sätta mobilen i händerna på henne och kräva en film. Går det att se nåt på den lägger jag upp den senare så ni får se henne in action!
 
Efter ridningen blir det jobb igen, 15-20. Om allt blir som planerat åker jag hem till Amanda efteråt och förmodligen blir det utgång med henne och Camilla. Längesen vi sågs nu så det blir roligt :)
Ses vi på ICA ikväll elleeeeer????? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0