Studentkylskåp it is!

Har nu sovit 2 nätter i lägenheten, och jag trivs riktigt bra här! :) Hyresvärden kommer förbi ikväll så vi kan skriva kontrakt (blir första gången vi träffar henne...!), och så ska hon förhoppningsvis visa var i förrådet vi kan ställa undan lådorna. Allt man behöver finns ju här, så alla kastruller, glas och sånt vi tog med blev ju över. Ska bara försöka få undan alla grejer som ligger överallt i vardagsrummet/sovrummet så ska jag fixa en film så ni får se hur det ser ut ;)

Nu ska jag samla lite vuxenpoäng genom att diska tallrikarna och glasen som inte är våra så jag vet att det är ordentligt gjort ;) Sen blir det en dusch innan Felix kommer hem så vi kan åka och kolla efter lite grejer som behövs till lägenheten innan vi går och kollar in området. Jag hittar till Willys och tillbaka, men that's it!

Kommentarer
Postat av: Teban

Haha amazing! Mitt såg exakt likadant ut =P

2011-09-11 @ 22:22:42
URL: http://teban.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0