Köldskador

Vi har extremt kallt i lägenheten, fattar inte varför Sollentunahem inte sätter igång elementen! Jag är mig själv evigt tacksam för att jag tog med hela tjocksocksförrådet, för det behövs! Går runt med dubbla sockar och ibland duntofflorna på det för att hålla värmen hyfsat - och det är bara september än! Har sovit i mjukisbyxor, ibland 2 tröjor och oftast dubbla täcken och det är kallt ändå?! Inte alls bra för min kropp, känner mig stel och får ont av småsaker... Så onödigt då jag är nog känslig i vanliga fall!


Kommentarer
Postat av: Anette

Gumman, jag tycker ni ska ringa till sollentunahem och påpeka att det är fruktansvärt kallt. Ett tips är att köp en innetermometer och kolla hur varmt/kallt ni har. Tänker på er och skickar lite värmekramar!!

2011-09-23 @ 10:47:01
Postat av: ida

sv: Ja det känns himla bra må ja säga! har visserligen bara varit där en gång än men det är ju sådant jag tycker är kul så det kommer npg bli toppen!:)

2011-09-23 @ 15:23:40
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har blivit bättre nu som tur är! :) Men ska köpa en termometer så man har något att "visa upp" om det skulle bli kallt igen. Kram!

2011-09-25 @ 23:08:55
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0