Fest hos Mange!

Efter en dag på Kista galleria är vi ganska trötta... Det var verkligen folk överallt! Det hade vi iofs väntat oss, men ändå ;) Folk var som galna, vågade inte ens ta upp kameran då Mohombi sjöng (läs; stod och hoppade med sina låtar som bakgrundsmusik). De som stod längst fram svimmade, och folk fortsatte att pressa framåt, helt sjukt!

Tyckte att det var ett konstigt val av plats att ställa scenen på också - mitt i gallerian. Alla som ville gå förbi fick pressa sig genom folkmassorna och det var ingen ordning någonstans. Jag tycker att det hade varit smartare att ställa scenen längst i något hörn av gallerian, då hade man kunnat gå fritt i resten av gallerian. Men det är ju bara jag... ;)

Hursomhelst, det är alltid roligt att åka iväg på något sånt här :) Speciellt att lyssna på Mange Makers, de är så otroligt dåliga att de blir bra! Alla följande bilder är som sagt tagna under den spelningen.
Tack vare alla som filmade med mobilerna kunde även en kortis som jag se dem!
Mange Makers
Signeringskön... Och då hade vi redan gått förbi 10-15 meters kö ;)

Om ni av någon anledning helt har missat vilka jag pratar om hittar ni den största låten HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0