A walk in the park

Har nyss kommit in från en promenad i regnet :) Det finns en lämplig väg man kan följa som går runt, dvs man behöver inte vända och gå samma väg tillbaka. Den är på mellan 3 och 4km så det är precis lagom :) Blev så taggad på att ta mig ut då jag läste en massa träningsbloggar, och har jag fått för mig något går jag inte att stoppa! Haha ;) Hoppas bara jag slipper få skit för det imorgon, men tyvärr brukar det ju vara så...


Menmen, nu ska jag titta igenom Felix inlämningsuppgift (kände mig som en mamma när jag skrev det där...) innan jag ska ta en dusch och lägga mig och sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha tur jag har dig Sandra som håller reda på min son :) Skämt åtsido, bra att han har nån som kan kolla igenom som är lika duktig :) Kram på er!

2011-09-27 @ 17:33:28
Postat av: Sandra

Haha eller hur! Känns bra att jag kan hjälpa till så det kan jämna ut sig lite efter all hjälp jag fått med matten :) Kram!

2011-09-30 @ 23:01:55
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0