Vuxenpoäng i massor!

Idag har jag hunnit med en del, är ganska nöjd faktiskt ;) Har samlat väldigt många vuxenpoäng!
jag och Victor tog en längre tur i skogen idag, vi red bort till kraftverket i Mjäla. Han var piggelin och ville verkligen inte lyssna det minsta! Det roligaste var ändå när han ville svänga höger där jag ville rakt fram. När han inte fick sin vilja igenom ville han försöka skrämma mig genom att stegra. Han tror att jag blir rädd, men egenligen sitter jag bara och skrattar inombords, hans patetiska försök är bara för roliga! :)
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att skriva det som är kvar på samhällsuppgifterna. Sen blir det filmkunskapsuppgifterna om jag hinner. Det känns bra att kunna beta av allt eftersom. Det är banne mig inte länge kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Madde

Du får ta en långtur bort till oss i gerdal, el så kan vi möta upp er vid västanåmarkagård =))

2011-05-09 @ 21:40:27
Postat av: Sandra

Ja det måste vi göra till sommarn! :))

2011-05-09 @ 21:55:10
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0