Mystiskt virus...

Jag tror att jag har blivit drabbad av något virus... Ett flitighetsvirus närmare bestämt :) Tror inte jag har pluggat så här mycket sen ettan! Imorse for jag in till skolan 2 timmar (TVÅ TIMMAR!!!!) innan vi började bara för att hinna plugga mer matte inför provet imorgon. Jag körde ju såklart fast på ett tal, så jag kom inte så långt, men det var banne mig en bedrift från min sida ändå ;)

Efter skolan for jag ut till stallet för att ta ut Victor :) Red faktiskt inte idag, utan det blev longering och löslongering istället. Jag ville kunna se hur han rör sig då han känts lite stel att rida, och samtidigt fick han både prova på nåt nytt med löslongeringen och röra på sig utan ryttare. Det blev en himla massa flugor i samma smäll! :) Filmade lite när han sprang lös, så bara jag får tag i någon musik så kommer filmen upp här.
Ja bju på n bild på linslusn så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0