Måndag

Det känns som att det inte händer så mycket just nu, men ändå går jag runt och är stressad över småsaker. Helt onödigt egentligen då jag faktiskt inte har så mycket att vara stressad över. I princip allt är klart inför studenten och balen, och det är bara lite smågrejer kvar i skolan, så det är egentligen bara att luta sig tillbaka och glida med de sista veckorna ;) Men nejnej, sån är inte jag...

Hursomhelst känns det som att jag är "med i matchen" nu igen. Har inte lika ont längre, utan nu är jag bara trött. Det tar så extremt mycket energi att ha ont så jag fattar det nästan inte själv. Var hemma från skolan idag då jag kände att det skulle ge mig mer att vila en dag än att åka till skolan och göra ingenting.

Nu ska jag försöka återgå till matten en stund igen. Tryckte i mig 5 sockerbitar för att få snabb energi, men det fungerade inte. Måste försöka göra ett ryck nu så man blir klar med matten nån gång. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Felix

http://www.youtube.com/watch?v=1kGmjb9Qhzg

En liten video som brukar få mig att känna mig bättre, kanske funkar för dig med :)



Det är inte långt kvar nu, det kommer gå kanon :)<3

2011-05-02 @ 23:03:01
Postat av: Felix

http://www.youtube.com/watch?v=1kGmjb9Qhzg

En bra video som brukar hjälpa mig när det är mycket :)



Det är inte länge kvar nu, du kommer klara det jättebra :) <3

2011-05-02 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0