Stallet

Efter några om och men blev det att jag for till stallet fast jag inte tänkt göra det från början ;) Victor fick komma ut och skritta en sväng idag också, men den här gången for vi bara upp till grusgropen och vände.

Nu sitter jag och flyttar över filer till den externa hårddisken. Skrivbordet fylls ju upp på nolltid, så det känns bra att få lite ordning och reda även i datorn ;) Sen måste jag ta mig i kragen och börja städa garderoben också. Om brorsans mjukisbyxor går sönder hamnar de alltid på något sätt i min garderob... Sen snor han mitt enda hela par, smutsar ner dem och lägger in dem i min garderob igen. Tror jag får skaffa ett hänglås så jag får ha mina kläder ifred ;)
Jag längtar tills man kan rida i shorts och t-shirt igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0