Onsdag

För det första: herregud vad tråkiga ni är! Inte ett enda svar på gårdagens "tävling"... Skärpning! ;)

Idag har jag varit allmänt deprimerad då min led- och muskelvärk kommit tillbaka pga väderomslaget. Trots att det inte är allra värst den här gången blir jag så less på att man ska behöva få ont av en sån skitsak som att vädret ändrar sig... Har provat kosttillskott hit och tabletter dit men ingenting har fungerat, så jag antar att det kommer följa mig livet ut då ingen läkare verkar ha någon direkt lust att hjälpa till. *Klapp på axeln* "Men lilla gumman, åk hem och ta en ipren så ska du se att det blir bättre..." Tack som fan!

Så idag ska jag ta det väldigt lugnt, kanske man ska ta sig för att läsa ut boken till svenskan? Vi ser väl. Men det blir inte många knop, det kan jag säga ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

jag kan =) LOST

2011-03-02 @ 20:56:30
URL: http://maddeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0