Moonlight

Som de allra flesta redan vet om ska jag flytta till Stockholm till hösten, och att ha med sig kaninerna dit kommer inte att fungera. Därför har jag bestämt mig för att sälja Moonlight först och främst.

Moonlight är en blandras, 75% hermelin och 25% dvärgvädur. Hermeliner är kända för sin hoppkapacitet, och dvärgvädurer är bra barn- och familjekaniner pga. sitt lugn. Just nu är han inte tränad för 5 öre, men när jag tränade hoppning med honom som mest pallrade han sig över 40cm iaf :)

Jag hade tänkt mig 50kr för honom, och då följer en vattenflaska, matskål, härstamningsbevis (han har ingen stamtavla) och övergångsfoder med. Buren kan köpas med för 100kr.
Säljes inte som ormmat!

För mer information kan ni mejla mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: ida

jaså ska du flytta det visste jag inte :O

men är han okastrerad?

2011-03-09 @ 19:01:32
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jajjemän ;)

Han är okastrerad ja :P

2011-03-10 @ 10:27:45
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0