Lördag

Eftersom Felix använde min bloggadress till sitt svar (och en gång även mitt namn...! ;) så blev Madde vinnaren till tävlingen ;)

Igår var jag ute på en skrittur med Victor. Räddningsvägen ner till Kornsjöstrand, och sen Kornsjövägen hem. Han skötte sig bra, men tyckte att det var lite läskigt med fladdrande ensilagebalar och en kornkross som stod och gick ;) Samtidigt skulle vi gå förbi en hästhage med en massa kompisar som ropade efter honom, så jag tror det blev lite mycket i huvudet på honom ;)

Idag ska jag ta tag i lite städning och kanske lite skolarbete. Mamma lämnade en lapp på allt som skulle göras innan de for upp till Långviksmon. Min mamma och hennes lappar, de tar aldrig slut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0