Fredag

Idag känns det som att jag gjort jättemycket, men när jag tänker efter har jag inte gjort mycket alls! x)

Började dagen med att förbereda inför middagen. Sen for jag ut till stallet och lunchade och mockade Victors box. Hem och duscha och byta kläder innan jag gick iväg för att söka sommarjobb. Självklart var ju inte chefen där, han hade precis gått hem... -.- Menmen, fick prata med en annan istället :)

...och det är allt jag åstadkommit idag :o Känner mig fortfarande så himla seeeg så det finns inte! Jag som hade planerat en massa dressyrträning med Victor under lovet, men jag har inte ridit en enda gång på hela veckan... Hoppas jag mår bättre imorrn, då ska jag banne mig ta en tur på bästaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0