Dagens ridpass

Idag hade jag utsläppet på morgonen, och sen for jag hem och sov igen ;) Vi var bortbjudna på middag igår, så jag fick vara chaufför sen på natten. Då kan man ju inte åka när man vill heller, utan måste vänta tills alla andra ger sig. De var klara runt 3, så det kändes lite trögt att kliva upp 8 imorse... Hahaha :)

När jag vaknat för andra gången for jag ut till stallet igen för att rida Victor en stund. Vi skrittade fram och av ute, och resten av tiden travade vi runt på en volt på ridplanen. Det är inte så bra underlag där nu, det är ju upptrampat från de gångerna vi ridit tidigare, och så har det blivit slask och sen frusit till igen, så vi hade en liten bit på mitten vi kunde vara på ;) Hade inga som helst förväntningar på honom idag, utan jag ville bara att han skulle få komma ut och röra på sig efter gårdagens kvallopp.

Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Vad ska du göra idag? :)

2011-03-27 @ 20:13:26
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: sanna och wilma

Hej!

Har du lust att göra ett bloglovin byte med oss? :-)

Ber så hemskt mycket om ursäkt om du inte gillar sådana frågor!

Ha en bra måndag, kära du :-)

Kramar sanna och wilma

2011-03-28 @ 10:47:37
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0