Jag och Victor

Här kommer bilderna från när jag red Victor den dagen Felix familj följde med :) Det gick inte så bra som det brukar gå, men så har vi ju inte tränat dressyr någonting på hur länge som helst heller... Ni får ta det för vad det är, lägger upp det för att ni ska få se lite nya bilder på oss ;)
Duktig kille!
På de här bilderna syns det verkligen hur mycket starkare han är i höger varv än vänster! Visst kan det vara lite svårt att avgöra då bilderna är tagna i olika delar av sprången, men det syns ändå hur mycket lugnare han är på den övre galoppbilden, samt att han orkar bära upp sig mer.
Vägvinnande steg? ;)
;)
En sak ni kanske inte visste är att jag nästan alltid brukar skritta av hästen för hand en stund när jag ridit klart. Detta för att han ska kunna slappna av och sträcka ut även ryggmusklerna innan vi går in. Läste en hästblogg där en annan tjej gjorde likadant, och tyckte det verkade vettigt så började med samma sak själv :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tycker du var jätte duktig :)

2011-06-24 @ 11:09:49
Postat av: Sandra

Tack Anette! :)

2011-06-24 @ 11:17:22
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0