Fredag

Lagomt roligt att det började hällregna precis när jag publicerade det senaste inlägget... Så det blev ingen ridning för mig. Känner mig lite töntig som hoppar över det för att det regnar, men min kropp mår inte så bra nuförtiden så kan jag undvika att kyla ner mig så gör jag det.

Hursomhelst, jag, brorsan och två av hans kompisar for in till stan. Först var vi på Nårdik och köpte en ny stereo och nya högtalare till bilen :) Men såg nu när jag kom hem att det fanns högtalare i bakdörrarna ändå, så måste fixa bak också...
Före

Efter
Sedan gick de andra ner till sommarfesten (tror jag det hette?) och jag for och hämtade ut mina balbilder :) Jag blev ganska nöjd, men tycker att fotografen missade vissa viktiga saker som förstörde helheten på bilderna... Så det var synd, men i övrigt blev de bra :)

Nu ska jag sätta mig och leta låtar som jag ska lägga över till USB-minnet så man har nåt att lyssna på i bilen, är hyfsat less på skivan som suttit i nästan konstant sen jag köpte bilen ;)

Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt med bilstero som har usb...vår har bara en fungerande radio just nu..men å andra sidan är jag nöjd så länge nåt ljud kommer ut så jag slipper åka i en tyst bil (om man nu kan kalla vår bil tyst).

Härligt iaf ...kram på dig

2011-07-01 @ 21:54:22
Postat av: Anette

Plus att du måste komma och visa bilderna så fort som möjligt :)

2011-07-01 @ 21:55:26
Postat av: Sandra

Precis, min förra kunde man bara spela skivor i, och byter man skiva så hackar den nya i en vecka ;) Jag har med andra ord haft en skiva på repeat sen 2009...

Japp, tänkte scanna in dem på datorn och lägga ut på bloggen iaf om jag inte hinner göra det tills jag kommer med de andra bilderna :)

2011-07-02 @ 00:09:08
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0