Dagens planer

...är inte så många. Vid 3 ska jag, brorsan och några kompisar till honom in till stan för att beställa hem en stereo till min bil. Sen lämnar jag dem i stan och åker runt och fixar med lite saker som ska göras. Ska bland annat hämta ut balbilderna hos fotografen, det blir spännande! :)
Om det inte hällregnar när jag kommer hem hade jag faktiskt tänkt att ta en tur på mon med Victor :) Har ju nästan inte varit i stallet någonting nu på slutet då det fortfarande känns väldigt jobbigt med allt som hänt, men jag börjar sakna Victor mer och mer så nu börjar det vara dags att åka ut igen tycker jag!
Buse♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Rida häst <3 =)

2011-07-01 @ 22:27:10
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0