Alltid lika svårt att börja om

Är det bara jag, eller är det alltid lika svårt att veta vad man ska skriva då man inte skrivit nånting på ett tag? Eller själva inlägget i sig är ganska lätt då man ofta har mycket att berätta om, men början... Får ångest :o

Hursomhelst, förra veckan var det jobb tisdag och onsdag. På torsdagen var det tänkt att jag skulle åka ut till Ulvön med en familj vi känner, men startmotorn klickade bara så jag fick ta färjan ut istället ;) Var där torsdag - söndag och träffade mycket trevligt folk!

Igår var det jobb igen, mamma ringde och väckte mig och sa att jag var tvungen att jobba så vad gör man inte? ;)

Idag har jag varit ute och ridit Victor. Det blev en sväng bort till en grusgrop någonstans, vet inte vad det heter x) Victor som aldrig varit där tyckte det var jättespännande och gick med spetsade öron hela tiden :) Han lekte även hopphäst där ett tag då han är för feg för att gå igenom vattenpölarna, hahaha! Och där satt jag som ett frågetecken och fattade ingenting...

Nu blir det mycket jobb för mig framöver, jobbar 7 dagar i rad om ingenting hinner ändras. Men jag klagar inte, det blir mycket pengar i slutet av augusti ;)
Gammal bild från Ulvön :)

Kommentarer
Postat av: ida

men åh, cp :/ men det funakr när man skriver in adressen bara? hm får kolla om jag kan fixa det!

2011-07-20 @ 09:00:18
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Anette

Han är för rolig Victor.:) Ha det gott och var rädd om dig :) <3

2011-07-20 @ 09:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0