Tillbaka! :)

Sådärja, nu är jag tillbaka igen efter en kortare bloggpaus ;) Nyår var kanon - stort tack till alla som var där, och speciellt till Johanna som lät oss komma! :)

Sen har det faktiskt inte hänt nåt speciellt att berätta om, det blev en tur till stan idag med modern min iaf. Rusta, Jysk, Willys och allt vad det heter... ;) Blev ett par nya tygskor som jag ska ha i USA, mina andra är det hål i...

Sen när vi kommit hem och ätit bar det iväg till morbror och Kerstin en stund för att låna kläder och resväskor. Tänk att det bara är 2 veckor tills vi åker! :O Känns dock lite oroväckande med tanke på alla nyheter om flygolyckor som varit de senaste veckorna. Men jag är odödlig, så mig blir ni inte av med så lätt... ;)

Nu ikväll har jag faktiskt varit duktig och skrivit klart det sista på rättskunskapen som alla andra skrev när NV3 var i Umeå. Så skönt att ha fått det gjort :)
Tävlingsschabraket mitt :) Saknar det så, alla förberedelser, träningar, alla goa människor på tävlingsplatserna osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0