Full fart!

Sista svenskalektionen avklarad! :) Nu är det bara bokuppgiften kvar så slipper vi det sen ;) Sen var det bara religionen kvar innan vi slutade. Då satt vi oss med matteläxan, men fattade ingenting så ja... Den här kursen kommer nog gå jättebra... eller inte... ;)
När vi gett upp matten tvingade jag med mig Felix till gymmet ;) Sprang och styrketränade, har bestämt mig för att göra det torsdagar efter skolan då jag hinner. Nu jäklar ska jag komma igång på riktigt! ;)

Sen hem och longerade Cabben. Det gick inte bra alls om jag ska vara helt ärlig. Han lyssnar inte ett dugg på mig utan går runt där på ridplan och funderar över vädret, och idag hade "traaavaaa" tydligen ändrat betydelse till "vänd in mot mitten!" ;) Menmen, han fick se nåt annat än hagen iaf :)
Sen stack jag och Victor ut på en mysig ridtur (försökte iaf att intala mig att den var mysig för att tiden skulle gå snabbare) i snöstormen. Travade Sidensjörakan, men resten skritt. Ville bara att han skulle få komma ut och röra på sig efter gårdagens dressyrpass så han inte står och blir stel i hagen. Speciellt i sånt här väder står de ju mest bara stilla i hagarna... ;)

Nä nu ska jag sätta mig med matten en stund. Förhoppningsvis kan man trycka in lite nya kunskaper iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0