Boenden

Ja, det verkar som att det inte vill funka att lägga in filmerna på bloggen från youtube, så får väl helt enkelt länka dem vanligt så kan ni gå in och titta så istället ;)

De första 6 dagarna var vi i Miami, och då hyrde vi en lägenhet som vi bodde i under den tiden. Stilren och allmänt snygg lägenhet med världens utsikt!
Hotell Opera

Sen drog vi upp till Orlando, och där bodde vi på ett hotell som heter Ramada i 3 nätter. De hade en pool, men den var stängd pga. vädret - vilket var strålande sol varje dag... ;)
Hotell Ramada

Det var cruising i Kissimmee, där vi bodde, samma kväll som vi egentligen tänkte åka därifrån. Så då stannade vi en natt till för att titta på den. Då bodde vi på ett hotell i närheten av Ramada. Seralago hette det. Det var ett riktigt fint ställe :) Filmade ingenting därifrån, orkade inte... ;)

Sen for vi ner mot Key West, men vi hann inte så långt vi planerat, så vi stannade i Homestead och sov på ett annat Ramada-hotell. Tyckte inte att det gav nåt att filma det heller då det var nästan identiskt med det förra Ramada-hotellet... :)

Dagen efter åkte vi resten av sträckan ut till Key West. Bodde på Wicker Guesthouse. Utifrån såg det jätteskabbigt ut, men så gick vi in... Jättefint! :) Lantligt men ändå så stilrent allting :) Synd att vi inte kunde stanna där längre, trivdes jättebra där i värmen ;)
Wicker Guesthouse

Sen åkte vi upp till Miami igen och sov där sista natten innan vi flög hem igen. Bodde på Doubletree, som låg granne med Opera :) Som Jonas säger i filmen så gick inte balkongdörren att öppna, det är därför jag inte kunde varken visa eller uppleva utsikten ;)
Doubletree

Jag tycker det känns väldigt konstigt att prata med kameran, så därför säger jag ingenting i filmerna... ;) Jag blir aldrig någon videobloggare jag inte :)

Kommentarer
Postat av: ida

haha ja, ni verkar ha haft mktatt prata om minsann ;D

2011-02-05 @ 22:32:11
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mycket att prata om? Hur menar du då? :) Känner mig trög, hahaha x)

2011-02-06 @ 00:59:45
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

syftade på tystnaden på filmerna xD

2011-02-06 @ 17:02:36
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Anette

Ni verkar ha haft det hur underbart som helst:) Jättefint. Skönt att du kommit hem igen dock, jag vet en som saknat dig jätte mycket ;)

2011-02-07 @ 00:04:57
Postat av: Sandra

Ida: Jahaaa, hahahaha! x) Nä som sagt, jag hatar att prata med filmkameran ;) Och ingen annan verkade vara på den idén heller ;)



Anette: Ja vi hade det jättehärligt! :) Jag vet en som var väldigt saknad också... ;)

2011-02-07 @ 13:47:31
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0