Försäkringar

Har bestämt mig för att tecka en försäkring på Misse så man inte står där och inte har råd med veterinär om det skulle hända något. Men tycker det är jättesvårt att veta i vilket bolag man ska teckna. Vi ska bara ha veterinärvårdsförsäkringen då livförsäkringen känns onödig iom att inköpspriset var så lågt (livförsäkringen ersätter bara djurets värde vid dödsfall, och då hon kostade 200kr blir det ingen ekonomisk förlust om det skulle hända). Vet att de flesta av er som läser bloggen har egna djur, så tipsa gärna om bra försäkringsbolag! Vill ni vara anonyma får ni vara det, huvudsaken för mig är att hitta en bra lösning för Misse :)

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

jag hade agria till mina katter och mina föräldrar har alltid haft folksam till våra hundar. jag var nöjd med agria och de har varit väldigt nöjda med folksam som verkligen har hjälpt till när de har behövts.

2011-12-08 @ 17:01:56
Postat av: Anette

Rekommenderar agria :)

2011-12-08 @ 21:22:47
Postat av: Sandra

Då får det nog bli agria :) Tack till er båda!

2011-12-10 @ 12:30:17
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har säkert redan bestämt dig men jag ha agria på Ninja och Foxy och det är as bra:)

2011-12-14 @ 22:23:24
Postat av: Sandra

Ajjemän, Agria blev det! Åh vad bra! :)

2011-12-17 @ 20:27:59
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0