Ångest...

...över den stackars bloggen. Är verkligen sämst på att uppdatera nuförtiden! Hursomhelst, nu är jag hemma på Fagerlandsvägen igen så nu har jag lämnat storstadslivet ett tag ;) Stackars Misse tyckte att bilresan var jättejobbig och satt i sin bur och skrek hela vägen :( Men fram kom vi till slut och sen dess har hon sprungit runt och varit jätterädd för allt - till och med mig! Börjar släppa lite nu iaf, så nu kan man klappa henne iaf ;)

Igår var jag ut till stallet och världens bästa Victor det första jag gjorde :) Han vaccinerades i torsdags så han ska bara ta det lugnt nu, men det var ju roligt ändå! Som jag saknat honom :)
Imorgon blir det nog stallet och ridning igen, men på Wilmer. Victor lyckades tappa en sko i hagen igår så det var ju verkligen en bra tajming... -.- Men det ska bli roligt att få sitta upp på den lilla (skulle inte förvåna mig om han har ponnymått...) bulldozern igen, det var inte igår!

Kommentarer
Postat av: ida

härligt:D

2011-12-18 @ 00:07:48
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0