Tråkig...

Bloggen känns så tråkig just nu, jag har verkligen ingenting att skriva om, diskutera eller berätta. Det blir alltid det vanliga som "Idag har jag varit i skolan, där gjorde vi det här. Sen for jag till stallet, och där gjorde jag det där.". Det är som att min hjärna ställt in sig i ett standby-läge och inte presterar mer än det som krävs för att överleva :o Så ni får mer än gärna komma med tips på vad ni vill läsa, för just nu kan jag inte komma på nåt roligt själv... ;) Frågestund eller vafan som helst! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tycker att det är kul att läsa om hur folk rider =) gärna med bilder från dagens ridpass. =D

2011-04-02 @ 15:40:00
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0