Stallet

Det blev som sagt en sväng ut till stallet idag för att träna dressyr med Victor. Det gick inte på långa vägar lika bra som igår! Han svarade bara på de framåtdrivande hjälperna, och ingenting på förhållningarna. Det resulterade i en springig Victor som såg ut som en giraff som tittade på stjärnorna. När jag till slut fick honom att svara även tillbaka började han jobba i en lägre form, men då vilade han huvudet i bettet istället för att komma undan jobbet på det sättet istället. Lathäst! Tror han hade lite träningsvärk från gårdagens bomträning, för i vanliga fall brukar han vara positiv till allt arbete. Skitsamma, alla kan ha dåliga dagar :)

Jag hade förresten tänkt att fixa en film från ridpasset idag, men så hade min älskade bror inte stängt av kameran då han använde den sist så det var ju slut på batteri... -.- Blev LITE irriterad då jag släpat med mig stativet och allt till stallet. Tror jag ska låsa in kameran från och med nu... ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Bommar e grymma helt enkelt :P Det är ett blått nylonträns... med hackamore ;) om du inte såg det så hade Dino exakt samma :P Äger själv ett grönt sådant också ^^ dom är lite finurliga dom där nylontränsen :P

2011-04-14 @ 22:48:47
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0