Och därmed basta!

Nu är jag cp-less på mina knän. Ni som följt med ett tag vet att jag haft problem med dem lite nu och då, men nu har det gått över gränsen. Nu för några veckor sen tog det emot då jag sprang på löpbandet, så jag skulle ta det lugnt i några veckor och bara promenera och cykla. Det har jag gjort, men vad tror ni händer? Jo, jag får samma problem även under promenader! Jag kan alltså inte gå på asfalt längre utan att få problem, det sviktar för lite.
Så nu när den värsta eksemen lagt sig kan jag börja sova med BoT-knäskydden igen, och på påsklovet är det jag som ringer och bokar tid hos en sjukgymnast för att sedan tjata mig till en knäröntgen. Och därmed basta!
Gummibåt är bajs :(

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja hon är nog det helt enkelt :P Underbart är det när Hästarna är positiva! typsikt för valacker att vara så söta och välvilliga. Jo Ghetto i stallet är en riktig surmärr, tack och lov så är Dino aldrig sur på mig :P Bara på dom andra hästarna! hehe ^^

2011-04-11 @ 23:06:38
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0