Mörbultad

Usch, idag är jag inte vän med min kropp... Förstår inte varför jag inte kan röra på mig utan att få ont. Medan man är igång och gör någonting går det bra, men så fort musklerna blir kalla igen blir det inte bra. Jag kan dock glädja mig över min träningsvärk i magen - det är bra värk! :)

Nu ska jag ta en dusch, jag hoppas att det finns varmvatten nu. Det var som bortblåst när jag kom hem från stallet, och nu vill jag inte ha tröjan med Wilmer-dreggel på längre...

Efter duschen lastar vi ena fyrhjulingen och åker in till stan. Den ska vara med på utställningen i Åhlénsgaraget imorgon. Ni åker väl dit och lägger en röst på brorsans röda Honda? ;)
Är det nu jag ska skämmas för att jag inte har någon bättre bild...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0