Ledig dag

God morgon! Nu ligger jag troligtvis och sover, och kommer förmodligen att sova i minst en timme till. Ni som har huvudet med er så här på morgonen förstår säkert att det här är ett tidsinställt inlägg ;) Läraren i det enda ämnet vi har på torsdagar är borta på kurs, så vi fick jobba hemma istället - vilket betyder en ledig dag!
Idag ska jag nog ta det ganska lugnt tror jag, men några saker har jag bestämt mig för att göra iaf:
  • Dressyrträna med Victor
  • Städa hos kaninerna
  • Städa mitt rum
  • Fylla i en massa papper
  • Och sist men inte minst, troligtvis hämta pappa i stan :)
Sådär ja, nu har ni fått en uppdatering om hur min dag kommer att se ut :)

Kommentarer
Postat av: melinda

Hejsan

as fin blogg :)

hur är det med dig då? :)

kram

2011-04-14 @ 10:38:49
URL: http://meliindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0