Helgen

Vårat internet la av i fredags, så hann inte skriva nåt då. Jag som laddat upp och hade massor att skriva, haha! Det är ju typiskt... :) Hursomhelst, här kommer en kort resumé av min helg:

Fredag: Efter skolan for jag ut till stallet och for ut på en skrittur med Victor. Han var en riktig bäbis som var rädd för allt! Inte visste jag att stenar, plogpinnar och sneda staket kunde äta små hästar, men tydligen hade jag fel... :) Vi tog iaf räddningsvägen och vände nere vid Kornsjöstrand, ville inte rida efter en så trafikerad väg då Victor var en fjolla... ;)

Lördag: Tro det eller ej, men denna dagen spenderades i garaget! Jag bytte till sommardäck på bilen, och var med och tittade på när pappa bytte bromsklossar och tändstift. Det tycker jag är viktigt att lära sig faktiskt, det kan spara många tusenlappar att kunna göra saker själv istället för att behöva skicka in bilen på en verkstad så fort det är nåt!
En ytterst charmig bild på mig i overallen och med olja i ansiktet ;) Och nej, jag mekar inte med ansiktet, det var modern min som ville att jag skulle smeta av det jag hade på händerna i ansiktet för att få en bild... ;)
Brorsan har tagit fram moppen, det är så mycket vår det bara kan bli! :)
Senare på em/kvällen kom Felix, och vi tittade på Kung fu hustle. Helt värdelös film, jag somnade efter typ halva... ;)

Söndag: Från lördagens släpande och lyftande av däck kom ledvärken som ett brev på posten, så jag var allmänt sur och trött av värken hela dagen. Men det var inte bara en skitdag, Victor startade på Dannero och gick ett kanonlopp - och slutade på sista pengaplatsen! Så han fick med sig 1000kr hem :) Duktig kille!

Kommentarer
Postat av: Bea

Kul att det går så bra för honom på travet! =D

2011-04-11 @ 22:22:47
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0